bildirim ikonu
Ana içeriğin başı

QNB Mobil

Tüm bankacılık işlemleriniz parmağınızın ucunda!

QNB Mobil uygulamamız ile günün her saatinde istediğiniz yerde bankacılık işlemlerinizi hızlı ve kolay bir şekilde cep telefonunuzdan gerçekleştirebilirsiniz.

Uygulamamızı nasıl indirebilirsiniz?

Uygulamamızı telefonunuzun uygulama marketinden ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

 

QNB Mobil'e nasıl giriş yapabilirsiniz?

Bireysel müşterimiz iseniz; QNB Mobil'e müşteri numaranız veya T.C. kimlik numaranız ve Dijital Şifreniz ile,

Tüzel müşterimiz iseniz; müşteri numaranız ve Dijital Şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.

Yapabileceğiniz İşlemler

Bireysel İşlemleriniz

Hesap İşlemleri

  • Vadeli/vadesiz hesap açıp kapatabilir, hesaplarınızdaki bakiye ve hareketleri gözlemleyebilirsiniz.

Kredi Kartı İşlemleri

  • Mevcut kartlarınıza ait limit bilgilerini, gelecek dönem taksitleri, provizyonda bekleyen işlemleri, dönem içi hareketlerinizi, ParaPuan bilgilerinizi, ödeme planınızı gözlemleyebilirsiniz.
  • Mevcut kredi kartınızın ekstre tarihini, ekstre gönderim tercihinizi, internetten ve telefondan alış veriş seçeneğinizi değiştirebilir, limitinizi güncelleyebilirsiniz.
  • Kendinize veya bir başkasına ait QNB kredi kartına ödeme yapabilir, başka banka kredi kartlarına da EFT ile para gönderebilirsiniz.
  • Yeni kredi kartı, ek kart ya da sanal kart başvurusunda bulunabilirsiniz.
  • Kredi kartı harcamalarınıza uygun bankamızın size özel olarak sunduğu Avantaj Paketleri’nden faydalanabilir, Nakit Avans ve Anında Kredi ile nakit ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz.
  • Taksit kısıtı olan sektörler hariç yaptığınız kredi kartı harcamalarınızı sonradan taksitlendirebilir, öteleyebilir veya kesilen ekstrenizi taksitlendirebilirsiniz.

Krediler ve Ek Hesap İşlemleri

  • İhtiyaç kredisine başvurabilir, onaylandıktan sonra anında hesabınıza aktarabilirsiniz.
  • Ek Hesap açabilir, Ek Hesap’tan taksitli kullanım yapabilir, Ek hesap limitinize bağlı Hazır Kredi kullanabilirsiniz.
  • Mevcut krediniz için ödeme planınızı, kalan taksitlerinizi gözlemleyebilir, taksit ödemenizi yapabilirsiniz.

Para Transferleri

  • Kendi hesaplarınız arasında, başka QNB  hesaplarına havale veya diğer banka hesap ve kredi kartlarına EFT ile para transferi yapabilirsiniz.
  • QNB  müşterisi olsun ya da olmasın dilediğiniz kişinin yurt içi operatördeki cep telefonu numarasına para gönderebilirsiniz.
  • Western Union aracılığıyla 200’den fazla ülkeye para gönderebilir, yaptığınız işlemleri gözlemleyip güncelleyebilir, size gelen parayı hesabınıza aktarabilirsiniz.
  • Yaptığınız para transferlerini hızlı kayıt olarak kaydedebilir, sonrasında bu kayıtlardan transfer işlemlerini kolayca yapabilirsiniz. Hızlı kayıtlarınızı dilediğinizde güncelleyebilir veya silebilirsiniz.
  • Gelecek tarihli para transferi talimatı verebilir, talimatlarınızı gözlemleyebilir veya iptal edebilirsiniz.

Ödemeler

  • Anlaşmalı olduğumuz telefon, televizyon, internet, doğal gaz, elektrik ve su kurumları için fatura ödemelerinizi yapabilirsiniz.
  • Sınav (ÖSYM) ve anlaşmalı olduğumuz diğer kurumlara ödeme yapabilirsiniz.
  • Faturasız hatlarınız için TL yükleme işlemi yapabilirsiniz.
  • Bağış menümüzden anlaşmalı olduğumuz kurumlara para gönderebilirsiniz.
  • Şans Oyunları menümüzden anlaşmalı olduğumuz kurumlara para gönderebilirsiniz.
  • Motorlu Taşıtlar Vergisi, gelir vergisi gibi vergi ödemelerini yapabilirsiniz.
  • Trafik Cezası ödemesi yapabilir, bankamız aracılığı ile sahip olduğunuz HGS için gözlem ve bakiye yükleme işlemi yapabilirsiniz.
  • SGK ve Bağkur ödemelerinizi yapabilirsiniz.
  • Yapmış olduğunuz ödemeleri hızlı kayıt olarak kaydedebilir, talimat verebilir, talimatlarınızda ve hızlı kayıtlarınızda güncelleme veya iptal işlemi yapabilirsiniz.

Yatırım İşlemleri

  • Güncel kur bilgilerini gözlemleyebilir, döviz alış, döviz satış veya çapraz döviz (arbitraj) işlemlerinizi yapabilirsiniz.
  • Fon alış ve satış yapabilir, geçmiş işlemlerinizi gözlemleyebilirsiniz.
  • Repo işlemi yapabilirsiniz.

Sigorta İşlemleri

  • Trafik Sigortası, Kasko ve Tamamlayıcı Sağlık Sigortası gibi sigorta başvurularınızı yapabilir, sahip olduğunuz sigorta bilgilerini gözlemyebilirsiniz.

Karekod İşlemleri

  • QNB Mobil’de yer alan Karekod İşlemleri menüsündeki ATM İşlemlerine Giriş seçeneği ile kredi kartınıza veya banka kartınıza ihtiyaç duymadan kolayca ATM’lerimize giriş yapıp para çekme/yatırma, kredi/fatura/kurum ödemeleri gibi birçok işleminizi yapabilirsiniz.
  • Para Çekme seçeneği ile kartınıza ihtiyaç duymadan ATM’lerimizden kolayca para çekebilirsiniz.
  • QNB Mobil ana sayfasından Hızlı Erişim - Para Gönder – Yeni Transfer adımlarını takip ettikten sonra gelen Karekod ile Transfer seçeneği ile TL cinsi EFT, havale ve FAST işlemlerinizi IBAN veya hesap numarasına ihtiyaç duymadan kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz. 
  • Karekod ile Ödeme seçeneğiyle internet, elektrik, su gibi fatura ödemelerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.
  • İnternet Şubesi’ne Giriş seçeneği ile T.C. Kimlik Numarası ve Dijital Şifre bilgilerinize gerek duymadan İnternet Şubesi giriş ekranındaki QR kodu QNB Mobil’den okutarak İnternet Şubesine giriş yapabilirsiniz.
  • Karekod İşlemleri menüsüne uygulamamızın açılış sayfasından veya QNB Mobil'e giriş yaptıktan sonra ana menüden ulaşabilirsiniz.

Önemli Bilgiler

  • ATM'den karekod ile aynı gün içerisinde en fazla 10.000 TL para çekilebilir.
  • ATM ekranında gösterilen karekod belirli bir süre için geçerli olacaktır. Süre aşımı durumunda karekod geçerliliğini yitirecektir. İşleme devam edebilmek için yeniden karekod oluşturulması gerekmektedir.
  • Karekod ile yalnızca TL cinsinden para çekilebilir.
  • Kablosuz internet bağlantısı (Wifi) kullanılarak karekod işlemleri gerçekleştirilememektedir. İşleme devam edebilmeniz için cep telefonunuzun hücresel verisi ile internete bağlı olmanız gerekmektedir.

Cep Telefonuna Para Transferi

  • Cep Telefonuna Para Transferi ile QNB  müşterisi olsun ya da olmasın, dilediğiniz kişinin cep telefonu numarasına alıcının IBAN ve hesap numarası gibi bilgilerine gerek duymadan para gönderebilirsiniz.
  • QNB Mobil'in Para Transferleri > Cep Telefonuna adımından para göndermek istediğiniz cep telefonu numarasını tuşladıktan veya QNB Mobil üzerinden rehberinize ulaşarak seçtikten sonra, göndermek istediğiniz tutarı girerek kolayca para transferi yapabilirsiniz.

Önemli Bilgiler

  • Cep Telefonuna Para Transferi, işlem başına 2 TL olarak ücretlendirilmektedir.
  • Enpara.com ile ortak limitler dahilinde, Cep Telefonuna Para transferi ile 10 TL ve katları olarak günlük toplamı 1.000 TL değerinde maksimum 2 adet, haftalık toplamı 2.000 TL değerinde maksimum 4 adet ve aylık toplamı 3.000 TL değerinde maksimum 6 adede kadar 7 gün 24 saat para gönderilebilir/alınabilir.
  • Alıcı gönderilen parayı QNB  ATM'lerinden kendi T.C. kimlik numarası, gönderilen tutar, gönderenin cep telefonu numarası, kendi cep telefonu numarası, ve cep telefonuna SMS ile gönderilmiş olan referans numarasını tuşlayarak çekebilecektir.
  • Tutar bilgisi alıcıya, gönderen tarafından bildirilmelidir.
  • Alıcı ATM'de 3 kez hatalı bilgi tuşlar veya parayı 1 gün içerisinde çekmezse, tutar ve işlem ücreti gönderene iade edilecektir.
  • Gönderilen paradan kısmi tutar çekilemeyecek olup, ATM'de tuşlanan tutar gönderilen tutarın tamamı olmalıdır.
  • Cep Telefonuna Para Transferi yalnızca QNB Mobil’in Android ve iOS uygulamalarından yapılabilir, alıcının işletim sistemi için herhangi bir kısıtlama yoktur.
  • Cep Telefonuna Para Transferi ile yurtiçi operatörlere para gönderilebilir, yabancı operatörlere ait numaralara para gönderilemez.

e-Devlet Kapısı'na Giriş

  • e-Devlet şifreniz olmasa bile QNB Mobil’e girişte kullandığınız şifreniz ve müşteri numaranız/TC Kimlik Numaranız ile e-Devlet Kapısı'na giriş yapabilirsiniz.
  • e-Devlet Kapısı menüsüne tıklayarak e-Devlet Kapısı'na giriş yapabilir, SGK Hizmet Dökümü alma, dava dosyası, aile hekimi, araç, askerlik durum belgesi sorgulama, IMEI kaydetme gibi pek çok işleminizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ayrıca turkiye.gov.tr'de sisteme giriş yaparken "İnternet Bankacılığı" sekmesinden QNB'yi seçerek Dijital Şifreniz ile giriş yaptıktan sonra gerekli yönlendirmeleri takip ederek e-Devlet Kapısı'na giriş yapabilirsiniz.

Yapabileceğiniz diğer işlemler

  • Paran Hazır menüsünden bankamızın size özel sunduğu kredi ve kredi kartı ürünlerini inceleyebilir ve başvuru yapabilirsiniz.
  • Açılış ekranında yer alan Finansal Durumum panosundan tüm varlık ve borçlarınızı gözlemleyebilir, dilerseniz e-posta ile gönderebilirsiniz.
  • Ajanda menüsünden yaklaşan ödemelerinizi gözlemleyebilirsiniz.
  • Ayarlar menüsünden bilgilerinizi güncelleyebilir, Dijital Şifrenizi değiştirebilir, bildirimlerinizi gözlemleyebilir, Destek adımından öneri ve sorunlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz.
  • Ayarlar menüsünde yer alan Bilgilendirme Servisleri adımından bankacılık işlemlerinize ait hesaba para giriş/çıkış işlemleri gibi hatırlatma ve bilgilendirme mesajları ile size sunduğumuz kampanyaları QNB Mobil bildirimi ile telefonunuza almayı seçebilir, mevcut tercihlerinizi değiştirebilirsiniz.
  • Açılış ekranında yer alan Kampanyalar panosundan bankamızın size özel sunduğu kampanyalar ile QNB Mobil kullanarak elde ettiğiniz fırsatları inceleyebilir, kampanyalara katılabilir, katıldığınız kampanyaları Katıldıklarım sekmesinden inceleyebilir ve dilerseniz iptal edebilirsiniz.
  • Uygulamamızın açılış sayfamızdan QNB Mobil’e giriş yapmadan bildirimlerinizi gözlemleyebilir, güncel kur bilgilerine ulaşabilir, kolayca Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz. Ayrıca ATM & Şube Bulucu ile size yakın ATM ve şubelerimizi öğrenebilir, yol tarifi alabilirsiniz.

İşlem Limit Ve Saatleri

GÜNLÜK İŞLEM LİMİTLERİ
İşlem Adı Alt Limit Üst Limit
EFT**  -  5.000.000 TL
Havale** 5.000.000 TL
Repo 1.000 TL 1.000.000 TL
Vadeli Hesap Açma 1.000 TL -
Döviz Alış/Satış/Arbitraj* $ 10 $ 500.000
Döviz Transferi (SWIFT) - $50.000

*QNB Mobil'de bir gün içerisinde en fazla 15 adet döviz/altın alış/satış işlemi yapılabilmektedir. Müşteri özelindeki limit tutarları, tabloda gösterilen üst limit tutarını aşmayacak şekilde farklılık gösterebilir.
**Üst limit tutarları İnternet Şubesi ve QNB Mobil kanallarından yapılabilecek toplam tutarı belirtmektedir.

İŞLEM SAATLERİ (İŞ GÜNLERİNDE)
İşlem Adı Saat Aralığı
EFT* 09:00 - 17:15
Repo 08:30 - 15:30
Fon Alış /Satış

Fon tipine bağlı olarak gün içi işlem saatleri değişmektedir. Gün içi işlem saatlerini görmek için tıklayın.

*16.00 - 17.15 saatleri arasında yapacağınız EFT işlemleri için "geç EFT" ücreti alınmaktadır. İşlem ücretleri için tıklayın.

Detaylı Bilgiler

Kimler Kullanabilir?

QNB Mobil, tüm bireysel müşterilerimiz ve tüm tüzel müşterilerimiz tarafından kullanıma açıktır. 
QNB Mobil'i ilk defa kullanacak tüm tüzel müşterilerimiz, Dijital Şifrelerini almak ve gerekli tanımların yapılması için şubelerimize başvurabilirler. Ayrıca;

  • Şahıs firması sahibiyseniz, şubeye gitmenize gerek olmadan web sitemizden veya QNB Mobil içerisinden de Dijital Şifrenizi alıp uygulamamızı kullanmaya hemen başlayabilirsiniz.
  • KOBİ Bankacılığı müşterimiz iseniz, şubeye gitmenize gerek olmadan 0850 222 1 900 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak da gerekli tanımların yapılmasını sağlayarak Dijital Şifrenizi alıp QNB Mobil’i kullanmaya başlayabilirsiniz.

Hangi cihazlarda kullanılabilir?

QNB Mobil uygulamamızı iOS 11 ve üzeri versiyonlu iOS işletim sistemi sahibi telefonlarda ve Android 5.0 ve üzeri versiyonlu Android işletim sistemi sahibi telefonlarda kullanabilirsiniz.

QNB Mobil Kurulumu

QNb Mobil'i telefonunuza ilk indirdiğinizde; kullandığınız cihazınız ile sizi sistemlerimizde eşleştirebilmek ve bu sayede güvenliğinizi sağlayabilmek amacıyla QNB Mobil kurulum işlemi yapılır. Kurulum sırasında ekran yönlendirmelerini takip ederek belirlenen güvenlik adımlarından geçersiniz.

QNB Mobil'e daha sonraki girişlerinizde tekrar SMS şifresi girmeniz istenmemektedir. Kurulum sırasında sistemimize bilgisi kaydedilen cihaz ile bağlandığınızın teyidi sistemlerimizde otomatik olarak yapılmaktadır.

QNB Mobil’de Güvenlik

  • QNB Mobil’de güvenliğinizi sağlayabilmek üzere QNB  olarak çalışmalarımız sürekli devam etmektedir. Kendi güvenliğiniz için Dijital Şifrenizi ve kart şifrelerinizi banka personeli dâhil kimseyle paylaşmayınız. Sizi arayarak, işlem güvenliği için telefonunuza SMS ile iletilen şifreleri talep eden kişilerle, şifrelerinizi paylaşmayınız. Şüpheli durumlarda veya QNB Mobil'in kurulu olduğu cep telefonunuzun çalınması/kaybolması durumlarında hiç vakit kaybetmeden 0 850 222 0 900 numaralı Çağrı Merkezimiz ile iletişime geçiniz.
  • QNB Mobil içerisinde yaptığınız birtakım yüksek hacimli işlemlerde işlemi yapan kişinin siz olduğunu teyit edebilmek amacıyla bankamızda kayıtlı cep telefonunuza tek kullanımlık SMS şifresi gönderilmektedir. Güvenliğiniz için bu şifreleri de bankamız personeli dâhil kimseyle paylaşmayın.
  • Uygulamamızı telefonunuza yalnızca lisanslı mağazalardan yükleyin, farklı bağlantılar kullanarak yüklemeyin.
  • Müşteri numaranızı ve Dijital Şifrenizi korumanız ve gizli tutmanız gerekir. Şifrenizin üçüncü kişiler tarafından kullanılmasıyla doğabilecek zarar ve kayıplardan QNB  sorumlu değildir.
  • Bilgilerinizi cüzdanınızda ya da çantanızda yazılı olarak taşımayın. Mutlaka ezberleyin ve şifre bilgilerinin yazılı olduğu belgeleri başkalarının ulaşabilecekleri yerlerde saklamayın.
  • Şifrenizin; doğum tarihi, nüfus cüzdan numarası, kimlik numarası, telefon numarası, ardışık sıralı sayılar gibi tahmin edilmesi kolay numaralar olmamasına dikkat edin.
  • Dijital Şifrenizi düzenli olarak 180 günde bir değiştirmeniz gerekmektedir.
  • QNB ; hiçbir zaman müşterilerinin şifrelerini soran, kişisel bilgilerini talep eden veya güncellenmesini isteyen e-postalar göndermez.

Uygulamamızı size daha iyi hizmet verebilmek için sürekli geliştirmeye devam ediyoruz. Görüşleriniz bizim için değerlidir; QNB Mobil'i kullanırken yaşadığınız sorunları ve önerilerinizi için tıklayınız.

Sıkça Sorulan Sorular

Kimler Kullanabilir?

QNB Mobil, tüm bireysel müşterilerimiz ve kurumsal bankacılık müşterilerimiz hariç tüm tüzel müşterilerimiz tarafından kullanıma açıktır. 
QNB Mobil'i ilk defa kullanacak tüm tüzel müşterilerimiz, Dijital Şifrelerini almak ve gerekli tanımların yapılması için şubelerimize başvurabilirler. Ayrıca;

  • Şahıs firması sahibiyseniz, şubeye gitmenize gerek olmadan web sitemizden veya QNB Mobil içerisinden de Dijital Şifrenizi alıp QNB Mobil'i kullanmaya hemen başlayabilirsiniz.
  • KOBİ Bankacılığı müşterimiz iseniz, şubeye gitmenize gerek olmadan 0850 222 1 900 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak da gerekli tanımların yapılmasını sağlayarak Dijital Şifrenizi alıp QNB Mobil'i kullanmaya başlayabilirsiniz.

QNB Mobil, şu anda kurumsal bankacılık müşterilerimizin kullanımına açık değildir. Kurumsal bankacılık müşterilerimiz, Kurumsal İnternet Şubemizden hizmet alabilirler.

Bireysel İnternet Şubesi kullanıyorum, QNB Mobil’i nasıl kullanıma açtırabilirim?

Bireysel müşterimiz iseniz QNB Mobil'e ilk girişinizde sizden alınacak onay ile kullanıma açtırabilirsiniz.

Bireysel İnternet Şubesi kullanıyorum, QNB Mobil'e giriş yapmak için yeni bir şifre almam gerekir mi?

Bireysel İnternet Şubemize girişte kullandığınız müşteri numarası ve Dijital Şifre ile QNB Mobil'e de giriş yapabilirsiniz, yeni bir şifre almanıza gerek yoktur.

Kurumsal İnternet Şubesi kullanıyorum, QNB Mobil'i nasıl kullanıma açtırabilirim?

KOBİ Bankacılığı müşterilerimiz iseniz bu kanalı Kurumsal İnternet Şubemizde yer alan Ayarlar > QNB Mobil adımından, 0850 222 1 900 numaralı Çağrı Merkezimizden açtırabilir ya da şubelerimize başvurabilirsiniz.

QNB Mobil uygulamasına ilk defa nasıl giriş yapabilirim?

Telefonunuzun uygulama mağazasından indirdiğiniz QNB Mobil uygulamasını açın. Müşteri / T.C. kimlik numaranızı ve Dijital Şifrenizi girin. Ardından kullandığınız cihazınız ile sizi sistemlerimizde eşleştirebilmek ve bu sayede güvenliğinizi sağlayabilmek amacıyla QNB Mobil kurulum işlemi yapılır. Kurulum sırasında ekran yönlendirmelerini takip ederek belirlenen güvenlik adımlarından geçersiniz.

QNB Mobil'e aynı cihazla daha sonraki girişlerinizde tekrar SMS şifresi girmeniz istenmemektedir. Eğer girişlerinizde Mobil İmza kullanıyorsanız bu adımda mobil imza doğrulaması yapmanız istenecektir.

QNB Mobil uygulamasını hangi işletim sistemindeki telefonlarda kullanabilirim?

QNB Mobil uygulamamızı iOS 10 ve üzeri versiyonlu iOS işletim sistemi sahibi telefonlarda ve Android 4.1 ve üzeri versiyonlu Android işletim sistemi sahibi telefonlarda kullanabilirsiniz.

QNB Mobil uygulamasını kullanabilmek için telefonumda herhangi bir ayar yapmam gerekir mi?

Akıllı telefonunuz IOS (iPhone) veya Android işletim sistemine sahip ise herhangi bir ayar yapmadan telefonunuzun uygulama mağazasından QNB Mobil uygulamasını telefonunuza indirerek QNB Mobil'i kullanabilirsiniz.

Telefonunuz IOS (iPhone) veya Android işletim sistemine sahip olmasına rağmen bu uygulamayı desteklemiyorsa, telefonunuzun işletim sistemini son sürüme güncellemeniz, ya da son sürüm olan işletim sisteminin üzerine tekrar kurulum yapmanız sorununuzu çözebilir.

QNB Mobil’i hangi saatler içerisinde kullanabilirim?

QNB Mobil'i 7 gün, 24 saat kullanabilirsiniz. İşlem saatlerini öğrenmek için lütfen tıklayın.

QNB Mobil’den hangi işlemleri yapabilirim?

QNB Mobil'den yapabileceğiniz işlemlerin listesine ulaşmak için tıklayın.

QNB Mobil uygulamasını telefonumda kullanabilmek için herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

QNB Mobil'i kullanmak için bankamıza herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir. Ancak QNB Mobil'e giriş yaptığınızda telefonunuz internete bağlanır ve operatörünüz tarafından internet kullanım ücreti alınır.

QNB Mobil uygulamasını kullandığım telefonum çalındı / kayboldu ya da onarım için servise verildi. Hesabım ve kişisel bilgilerim tehlikede mi?

QNB Mobil'e girişte kullandığınız Dijital Şifreniz size özeldir. Dijital Şifrenizi hiçbir koşulda banka personeli dahil kimseyle paylaşmamanız gerekir, Dijital Şifrenizi paylaşmadığınız sürece telefonunuz çalınsa dahi hesabınız ve kişisel bilgileriniz her zaman güvende olur.

QNB Mobil uygulamasını telefonumda kullanırken çağrı alırsam ne olur?

Telefonunuzun model ve markasına göre uygulamayı yeniden başlatmak zorunda kalabilirsiniz.

Müşteri bilgileriniz ve cihazınız eşleşmemektedir hatası alıyorum, ne yapmalıyım?

QNB Mobil uygulamasını kullanmak için, uygulamayı kullanacağınız cihazda kurulum işlemi yapmanız gerekmektedir. Kurulum yaptığınız telefonun dışında başka bir telefondan QNB Mobil'e girmek istediğinizde bu hata ile karşılaşırsınız. Bu durumda uygulamadaki yönlendirmeleri takip ederek tekrar kurulum yapmanız gerekmektedir.

QNB Mobil ile ilgili hata alıyorum, ne yapmalıyım?

Deneyimlediğiniz hatanın detaylarını ve iletişim bilgilerinizi bizimle qnb.com/mobildestek linkinden paylaşabilirsiniz.

SMS şifresi telefonuma gelmiyor, ne yapmalıyım?

QNB Mobil uygulama kurulumunda gerekli SMS şifreniz bankamızda kayıtlı cep telefonunuza gönderilmektedir. Bankamızda kayıtlı telefon numaranız olmaması veya kayıtlı telefonunuzun güncel olmaması durumunda, bu SMS’i alamayabilirsiniz. Bu durumda güncel cep telefonunuzu bankamız sistemine kaydedebilmemiz için şubelerimize başvurabilir veya ATM’lerimizden çipli kartınızla kendiniz kaydedebilirsiniz.

QNB Mobil’le ilgili öneri/şikâyetlerim var, ne yapmalıyım?

QNB Mobil'in Ayarlar > Destek menüsünden veya https://www.qnb.com/mobildestek adresinden yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz.