1- Konut Kredisi Başvuru Süreci
Standart Konut Kredisi’ne şubelerimizden kolayca başvuru yapabilirsiniz. Gerekli evrakları eksiksiz bir şekilde teslim etmenizin ardından kredi başvurunuz değerlendirmeye alınır. Başvurunuzun hızlıca işleme konması için gerekli evraklar* ise şu şekildedir:
- Satın alınacak konutun tapu fotokopisi,
- Kimlik belgesi (Nüfus cüzdanı)
- Güncel tarihli herhangi bir fatura,
- Maaş bordrosu veya gelir belgesi.
* Yapılacak inceleme sonrası bankamız ek evrak veya teminat talep edebilir.
2- Ekspertiz Değerlendirmesi
Krediniz onaylandıktan sonra minimum 4 iş günü sonrasında evinizin ekspertiz değeri belirlenir. Ekspertiz değeri alabileceğiniz kredi tutarınızı belirleyecektir.
3- Ödeme Planı
Ödeme planınız bütçenize ve talep ettiğiniz ödeme sıklığına uygun olarak belirlenir. Evrakların imzalanması için QNB şubesine davet edilirsiniz.
4- İpotek ve Satış İşlemi
Satın alacağınız evin bağlı olduğu Tapu Müdürlüğü’nden alacağınız randevu saatinde bankamız tarafından size özel görevlendirilen personel ile ipotek ve satış işlemi gerçekleştirilir. İpotek tesis süreci tamamlanır ve böylece yeni evinize kavuşmuş olursunuz.