QNB, çalışanların kariyer yolculuğunun her adımında yanındadır. Önceliğimiz işinin lideri, nitelikli ve dinamik çalışanlarımızdır.
- Çalışanların ihtiyaç duydukları bilgiye ihtiyaç anında ulaşabilmelerini sağlamak amacıyla entegre sistemler kurgulanmış ve bilgiye tek noktadan ulaşılabilecek yapılar oluşturulmuştur. Bu yapı içerisinde WhatsApp dahil olmak üzere çalışanlarımızın farklı kanallardan ulaşarak bilgi alabilecekleri bir destek hattı mevcuttur. Tüm sorularına büyük oranda anlık olarak cevap bulabildikleri bu hat ile ürün/hizmet/uygulama ve farklı birçok konuda destek alabilmektedirler. Aynı zamanda bir öğrenme platformu da olan forum uygulaması ile binlerce soru cevap arasından aradıkları konuda verilen cevapları inceleyerek, yorum yapma, yazışma imkanına sahip olabilmektedirler. Destek hattı ve forum ile sorularına cevap bulabilmenin yanısıra, her konuda detaylı akışların yer aldığı uygulama dokümanlarından faydalanabilmektedirler. Gerek Bankamızdaki uygulamaların standardizasyonunu sağlamak gerekse yeni işe giren çalışanlarımızın bilgiye ulaşarak, işbaşı eğitimleri dışında kendi çabaları ile de öğrenebilecekleri bir ortam yaratmak amacıyla tüm uygulamalarımız intranet üzerinde yer alan bilgi platformu içerisinde yer almaktadır. Birim ve şubelerimizde işlerin nasıl yapıldığı, hangi kaynakların kullanıldığı, müşterilere sunulacak ürün ve hizmetlerin detayları ile tüm prosedürel bilgiye tüm çalışanlarımız erişebilmekte, kaynağın kimin tarafından hazırlandığı, kim tarafından onaylandığı ve yayın tarihleri izlenebilmektedir. Aynı zamanda çalışanlarımız, ilgili dokümanı incelerken bilgi sahibi olmak istedikleri işlemle ilgili hangi form ve diğer dokümanları kullanmak durumunda olduğunu da izleyebilmektedir. Tüm dokümanlarımız, ilgili birimlerin süreç ve iş yapış şekilleri değiştikçe güncellenmekte, böylece güncelliğini kaybetmiş dokümanın kullanımda olması engellenmektedir.
- Çalışanlarımızın her türlü görüş ve önerisi bizim için çok değerlidir. "İşi en iyi yapan bilir" felsefesinden yola çıkarak, tüm çalışanlarımıza açık olan interaktif bir platform üzerinden yürütülen öneri sistemimiz ile çalışanlarımız hizmet ve ürünlerimiz ile diğer konulardaki iyileştirme, geliştirme içeren ve değer yaratacak önerilerini iletebilmektedir. Kullanıcı tarafından girilen öneri, ilgili birimler tarafından incelenir ve alınan karar, öneriyi giren çalışanımıza bildirilir. Önerisi uygun bulunarak hayata geçen çalışanlarımıza çeşitli ödüller verilerek, tüm Bankaya duyurulur. Ayrıca, en fazla kazanım sağlayan öneriler yılda 1 kez Takdir Tanıma Programı'nda özel olarak ödüllendirilir.
- Fark yaratan başarıları değerlendirip, ödüllendirmek üzere tasarlanmış ve farklı alanlar üzerinden kurgulanan kurumsal takdir ve tanıma programı "+ 1" ile iş süreçleri dışında, değerlerimize ve kurum kültürümüze uygun davranışlar, beklentinin ötesinde gerçekleşen sonuçlar, çalışanlarımız tarafından üretilen gelişim fikirleri ve gelişime odaklanan her türlü katkı tek bir çatı altında ödüllendirilmektedir. Değer Ödülleri Yarışması ile yılda 1 kez, tüm çalışanlarımız fark yarattığını düşündükleri adayları bildirirler. Takdir&Tanıma Komitesi tarafından değerlendirilen adayların hikayeleri, tüm Banka çalışanları tarafından oylanarak, gerçekleştirilen ödül töreninde ödüllendirilir. Tüm süreçte başrolde çalışanlarımız yer almaktadır. Çalışanlarımızın bildirdiği adaylar, yine çalışanlarımız tarafından değerlendirilmekte, oylanmakta ve ödüllendirilmektedir. Ödül töreni tüm Bankaya canlı olarak yayınlanır. Ödül töreninde, Değer Ödülleri Yarışması kazananları haricinde, farklı kategorilerde de ödüllendirmeler gerçekleştirilir. Aynı program kapsamında tüm çalışanlarımıza özel günlerde hediyeler gönderilmektedir.